We helpen je graag verder
Krijg direct antwoord op je vraag
Door FAQ's bladeren
Algemeen
Aangrenzend aan onze locatie is er een gratis parkeergelegenheid voor circa 50 personenauto’s. Je ziet deze rechts op onderstaande kaart.
Parkeerplaats vol?
Mocht onze parkeerplaats vol zijn, dan is er op ca 500m gratis parkeergelegenheid voor ca 250 auto’s bij de Krabbeplas.
Bezoekers die parkeren bij de Krabbeplas kunnen via een korte wandelroute van 5-10 minuten onze locatie bereiken. Zie onderstaande kaart.
- Honden zijn alleen toegestaan op onze buitenlocaties (terrassen, boomgaard, bos etc),
- Honden zijn te allen tijde aangelijnd,
- Opruimplicht; Uiteraard ruim je als baasje de behoefte van je hond netjes op!
Ben je hier op uitnodiging en te gast bij een feestje, borrel, diner of andere gelegenheid?
Honden zijn dan enkel welkom met toestemming van de diegene die de reservering heeft gemaakt. Wij willen de gastheer / gastvrouw niet onaangenaam verrassen, dus check het even bij diegene die je heeft uitgenodigd of die er geen bezwaar op heeft.
Bedrijfsuitje
Tijdens een actief evenement, mag er vóór en tijdens het actieve gedeelte geen alcohol genuttigd worden. Dit in verband met de veiligheid van de deelnemers.
Ja, dat kan! Wij kunnen u een speciale evenementen verzekering aanbieden. De premie voor deze verzekering hangt af van het soort evenement en de gekozen dekking. De premie kunt u gemakkelijk online berekenen.
Wij hebben een vaste partner voor evenementen verzekeringen voor zowel particuliere als zakelijke klanten. Voor meer informatie en een premie berekening kunt u terecht op https://evenementen.klap.com/idea/evenementenverzekering.
Eten & Drinken
Nee. Helaas is het niet mogelijk om enkel een ruimte te huren en zelf de catering te verzorgen. Alle arrangementen en programma’s zijn altijd in combinatie met de afname van catering.
Tijdens een actief evenement, mag er vóór en tijdens het actieve gedeelte geen alcohol genuttigd worden. Dit in verband met de veiligheid van de deelnemers.
Dieetwensen en vegetariërs kunnen tot maximaal 14 dagen voor aanvang van het evenement aan ons doorgegeven worden. Hier zal dan door de catering rekening mee worden gehouden.
Feesten
Ja, dat kan! Wij kunnen u een speciale evenementen verzekering aanbieden. De premie voor deze verzekering hangt af van het soort evenement en de gekozen dekking. De premie kunt u gemakkelijk online berekenen.
Wij hebben een vaste partner voor evenementen verzekeringen voor zowel particuliere als zakelijke klanten. Voor meer informatie en een premie berekening kunt u terecht op https://evenementen.klap.com/idea/evenementenverzekering.
Offerte
Bij Buitenplaats Vlaardingen kan er 24/7 via onze website een vrijblijvende offerte aangevraagd worden. Tijdens kantooruren kan dit ook telefonisch.
Bij het aanvragen van een offerte wordt er automatisch ook vrijblijvend een optie geplaatst op het programma en locatie van hetgeen betreffende de offerte. Er kan echter ook een optie geplaatst worden zonder daarbij direct een offerte op te vragen. Er wordt dan vaak uitgegaan van alleen een optie op de locatie.
Het garantieaantal is het aantal deelnemers genoemd in de kostenbegroting van de offerte. Na akkoord van de offerte is dit het aantal deelnemers waar wij op gaan organiseren.
U kunt éénmalig en tot maximaal 7 werkdagen voor aanvang het definitieve aantal gasten wijzigen. Binnen 7 werkdagen voor aanvang kunnen wij geen wijzigingen meer doorvoeren.
Afwijking met minder dan 5% marge
Bij een afwijking met een marge van maximaal 5% van het garantieaantal gelden de tarieven in de kostenbegroting. Vallen er gasten af dan crediteren wij dit bedrag (enkel food & beverage). Komen er gasten bij dan gelden de bedragen in de offerte en ontvangt u hier een nafactuur van.
Afwijking met meer dan 5% marge
Bij een negatieve afwijking boven de 5% geldt een reserveringswaarde van 100% die bij annulering door u betaald moeten. Bij een positieve afwijking boven de 5% geldt een reserveringswaarde van 200% die bij extra gasten door u betaald moeten.
Rekenvoorbeeld
U reserveert voor 40 personen en mag 5% omhoog en 5% naar beneden afwijken.
40 – 5% = 38 personen. Voor maximaal 2 personen crediteren wij de kosten over het food & beverage deel uit de kostenbegroting
40 + 5% = 42 personen. Voor maximaal 2 personen factureren wij de kosten zoals opgenomen in de kostenbegroting
Bij annuleringen boven de 5%, dus 37 of minder zijn de kosten voor. U ontvangt hier dus geen geld voor terug!
Bij extra gasten boven de 5%, dus 43 of meer geldt een tarief van 200% op de tarieven in de kostenbegroting.